Desetljećima nakon pravnog spora oko pivskih brendova Bud i Bit, najveća svjetska pivovarska grupa AB InBev vraća svoje lager pivo na njemačko tržište pod imenom Anheuser-Busch Bud.
Lansiranje će započeti u jednom lancu supermarketa, a očekuje se da će se dodatni trgovci i barovi pridružiti tijekom 2026. godine, priopćila je njemačka podružnica pivovare, prenosi dpa.
Kako je navedeno iz kompanije, Anheuser-Busch Bud će se proizvoditi unutar Europske unije.
Nakon što je belgijska grupa InBev preuzela Anheuser-Busch 2008. godine, lager pivo više se nije prodavalo na njemačkom tržištu piva, gdje dominira pilsner.
Kompanija vidi rastuću potražnju za međunarodnim lagerima u Njemačkoj i ima za cilj iskoristiti taj trend ponovnim uvođenjem svog globalno poznatog piva. Ovaj potez potvrđuje posvećenost kompanije visoko konkurentnom njemačkom tržištu piva, navodi se u priopćenju.
Pivari njemačkog podrijetla Eberhard Anheuser i Adolphus Busch započeli su proizvodnju svog lager piva u Sjedinjenim Američkim Državama 1876. godine.
Podsjetimo, povratak piva u Njemačku, koje se prema procjenama kompanije sada prodaje u više od 80 zemalja diljem svijeta, uslijedio je nakon brojnih sporova oko žigova.
Obiteljska pivovara Bitburger Brewery podnijela je tužbu u Njemačkoj tvrdeći da se njihovo vodeće pivo, poznato kao Bit, lako može zamijeniti s Budom. Suci su presudili u korist Bitburgera, ali su naveli da se konkurentsko pivo može prodavati pod imenom Anheuser-Busch Bud.
Bilo je i pravnih sporova s češkom pivovarom Budweiser Budvar (Budějovický Budvar) u brojnim zemljama, budući da ime Budweiser potječe od povijesnog njemačkog naziva grada u kojem se pivovara nalazi – Budweis – kao i zbog prodaje tijekom Svjetskog prvenstva u nogometu 2006. godine, koje je održano u Njemačkoj, a gdje je američka kompanija imala sponzorska prava.
Priredila: InStore redakcija
Foot: Unsplashed