ORGULA
PIS

Francuska: Carrefour s rastom prodaje od 2,1% u trećem tromjesečju

Svijet

27.10.2025

Ukupna prodaja Grupe u trećem tromjesečju porasla je za 2,1% na usporedivoj osnovi (LFL), dok je, isključujući Cora i Match, rast iznosio 1,6%.

Rast je predvođen segmentom hrane, koji je povećan za 2,2%, što odražava nastavak pozitivnog trenda u svim formatima, posebno u hipermarketima, gdje je prodaja porasla za 0,5%.

U Europi je prodaja porasla za 1,0%, uz rast u Francuskoj i Španjolskoj, dok je u Latinskoj Americi zabilježen rast od 5,5%.

Integracija Cora i Match lanaca odvija se prema planu. Bivši hipermarketi Cora imaju koristi od usklađivanja cijena s Carrefour hipermarketima, jačanja prisutnosti privatnih robnih marki, primjene promotivnih mehanizama Grupe, programa lojalnosti Le Club Carrefour i modernizacije korisničkog iskustva. Ove inicijative, koje trenutno privremeno utječu na prodaju, već daju prve vidljive rezultate, osobito u pogledu percepcije cijena, zadovoljstva kupaca i postupnog rasta broja računa u trgovinama, priopćili su iz tvrtke.

„Ovo treće tromjesečje potvrđuje snagu našeg poslovnog modela i relevantnost naših strateških odluka. Istodobno smo poduzeli dodatne korake u provedbi naše strateške revizije, refinanciranjem gotovo cjelokupnog duga Carrefour Brazila i proširenjem kupovne alijanse Concordis, što će trajno ojačati konkurentnost Grupe. Zahvaljujući stabilnom zamahu prodaje u Europi, uspješnom provođenju plana smanjenja troškova i financijskoj disciplini, potvrđujemo svoje ciljeve za 2025. godinu“, izjavio je Alexandre Bompard, predsjednik i izvršni direktor Carrefour-a.

Podsjetimo, tvrtka je nedavno objavila planove za prodaju 1.200 trgovina u Italiji grupi NewPrinces, čime se povlači s talijanskog tržišta. Dovršetak transakcije očekuje se do kraja 2025. godine.

Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore