Dia, četvrti najveći trgovac prehrambenim proizvodima u Španjolskoj, povećala je svoj tržišni udio za 0,14 bodova, na 5,1% u rujnu u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, prema podacima kompanije NielsenIQ.

Istovremeno, Dia ubrzava širenje svoje mreže prodavaonica, prenosi ESM magazine. Generalni direktor Ricardo Álvarez najavio je na kongresu AECOC da kompanija sada planira otvoriti oko 90 novih prodavaonica do kraja 2025. godine, što predstavlja povećanje od 50% u odnosu na prvobitni strateški plan koji je predviđao 60 otvaranja godišnje.
Dugoročni cilj je otvaranje ukupno 300 novih prodavaonica do 2029. godine. Osim tradicionalnog formata supermarketa, Dia je uspostavila partnerstvo s kompanijom BP, što je dovelo do pokretanja lanca prodavaonica praktične kupovine na BP benzinskim postajama.
Partnerstvo je započelo otvaranjem prve dvije prodavaonice na BP benzinskim postajama ranije ovog mjeseca.
Priredila: InStore redakcija Foto: Dia


