Drogerijski lanac dm povećao je prihod diljem Europe u financijskoj godini 2024./25. na 19,197 milijardi eura, što je za 8,2% više u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.

Christoph Werner, predsjednik uprave dm-drogerie markt-a, poručio je da su dosljedan razvoj njihovih snaga, obnova asortimana i inovativne usluge omogućili da dm poveća broj kupaca, prihod i tržišni udio u nestabilnom gospodarskom okruženju. Naglasio je da reakcija kupaca u svim prodajnim kanalima pokazuje da njihove trajne cijene i trgovačka pouzdanost ulijevaju povjerenje.
Prihod kompanije u Njemačkoj je u ovom razdoblju porastao za 6,5%, na 13,279 milijardi eura, dok je u ostalih 13 europskih zemalja rast iznosio 12,1%, na 5,918 milijardi eura. Broj zaposlenih je porastao na 93.426, sa 89.197 prethodne godine, od čega je 63.648 u Njemačkoj, uključujući 4.418 pripravnika.
Mreža prodavaonica porasla je na 4.189 u Europi (2.154 u Njemačkoj), a planirani su daljnje širenje i velika ulaganja u novi dizajn prodavaonica, navodi se u priopćenju kompanije.
U 2024./25. godini, dm je investirao oko 200 milijuna eura, a u 2025./2026. planira više od 250 milijuna eura investicija iz operativnog novčanog tijeka. Kompanija također ulaže u održivost – planirano je postavljanje 60 novih solarnih elektrana, a od 2026. godine dm će 20% energije dobivati iz vjetroparka Borkum Riffgrund 3 i solarnih izvora.
S partnerom LanzaTech, dm će također proizvoditi tenzide za deterdžente od CO2, a prva takva sredstva za pranje, pod markom Denkmit, stižu u studenom 2025. U pogledu zadovoljstva zaposlenih, dm je u 2025. godini proglašen "najomiljenijim poslodavcem u Njemačkoj" u istraživanju instituta Statista za časopis Stern, a i studija Trendence potvrdila je istu titulu u sektoru maloprodaje hrane. Werner je zaključio da su ovi rezultati poticaj da nastave s dijaloškim i ljudski orijentiranim pristupom poslovanju.
Priredila: InStore redakcija
Foto: dm drogerie markt


