Kompanija Procter & Gamble prijavila je neto prodaju od 22,4 milijarde dolara u prvom kvartalu fiskalne 2026. godine, što predstavlja porast od 3% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.

Organska prodaja, koja isključuje utjecaje valutnih tečajeva, akvizicija i prodaje poslovnih dijelova, porasla je za 2% u odnosu na prošlu godinu. Razrijeđena zarada po dionici iznosila je 1,95 dolara, što je povećanje od 21% u odnosu na prethodnu godinu, uglavnom zbog viših troškova restrukturiranja koji su bili prisutni u prethodnom razdoblju.
Osnovna dobit po dionici iznosila je 1,99 dolara, što je povećanje od 3% u odnosu na prošlu godinu. Operativni novčani tok iznosio je 5,4 milijarde dolara, dok je neto dobit za kvartal iznosila 4,8 milijardi dolara.
Prilagođena produktivnost slobodnog novčanog toka iznosila je 102%. Kompanija je dioničarima vratila 3,8 milijardi dolara gotovine, kroz 2,55 milijardi dolara isplaćenih dividendi i 1,25 milijardi dolara otkupa dionica.
Jon Moeller, predsjednik Upravnog odbora, predsjednik i izvršni direktor kompanije P&G, poručio je: "Naš rast organske prodaje, zarada i novčanih rezultata u prvom kvartalu odražava snažnu realizaciju naše integrirane strategije. Ovi nas rezultati održavaju na pravom putu da ostvarimo ciljeve u okviru predviđenih smjernica za sve ključne financijske pokazatelje tijekom fiskalne godine, unatoč izazovnom potrošačkom i geopolitičkom okruženju. Ostajemo posvećeni našoj integriranoj strategiji rasta zasnovanoj na fokusiranom portfelju proizvoda za svakodnevnu upotrebu, gdje performanse brenda određuju izbor potrošača, kroz superiornost u kvaliteti proizvoda, pakiranju, komunikaciji brenda, maloprodajnoj realizaciji i vrijednosti za potrošače i partnere, kao i kroz produktivnost, konstruktivne inovacije i agilnu, odgovornu organizaciju. Povećavamo ulaganja u inovacije i stimuliranje potražnje kako bismo poboljšali vrijednost za potrošače i potaknuli rast kategorija."
Priredila: InStore redakcija Foto: P&G


