Nizozemski trgovac predstavio je novi sustav organizacije odjela sa smrznutim proizvodima u trgovinama i nove dodatke asortimanu smrznutih proizvoda.

Kategorija smrznutih svježih proizvoda već godinama bilježi rast. Prema istraživačkoj agenciji Nielsen, promet smrznutih svježih proizvoda u Nizozemskoj porastao je 2024. godine za 5%, a 2025. čak za 7%. U Jumbo prodavaonicama je također zabilježen rast prodaje ovih proizvoda, a posebno su popularni gotovi smrznuti obroci.
Kako bi ponudila još više izbora i praktičnosti, kao i inspirirala kupce da pripremaju obroke sa smrznutim svježim proizvodima tokom cijelog dana, kompanija uvodi potpuno obnovljen odjeljak smrznutih proizvoda u svih svojih 732 trgovina. Mnogi kupci žele ponekad isprobati nešto novo, a Jumbo im u tome pomaže novom organizacijom odjeljenja smrznutih proizvoda, navode iz tvrtke.
Kako objašnjavaju, odjeljak je sada podijeljen na različite trenutke konzumacije i teme kao što su doručak, ručak, uživanje i druženje. Osim nove postavke, asortiman je proširen s više od 100 novih proizvoda, raspoređenih po prepoznatljivim trenucima konzumacije i temama kao što su doručak, obrok, uživanje i druženje, među kojima je i 16 smrznutih gotovih jela brenda Jumbo's.
Asortiman se kreće od talijanskih klasika do svjetskih okusa kao što su azijska kimchi riža i meksička pulled beef jela, pri čemu sva jela sadrže najmanje 140 grama povrća.
Priredila: InStore redakcija
Foto: InStore


            
                        