ORGULA
KARCHER

Francuska: E.Leclerc otvara 50 trgovina do 2026.

Svijet

14.11.2025

Francuski maloprodajni gigant E.Leclerc sprema se ubrzati svoje širenje u convenience sektor, što označava veliki zaokret u odnosu na njegov tradicionalni model hipermarketa, piše PLMA.

Kompanija, dugo povezana s velikim prodajnim centrima u predgrađima, sada se priprema izazvati Carrefour i Casino na njihovom terenu, odnosno u urbanim središtima Francuske.

Ovaj potez odražava promjenu potrošačkih navika, jer kupci sve više preferiraju lokalne, brze kupovine umjesto velikih, tjednih nabavki.

Prema izvještajima medija, E.Leclerc planira otvoriti oko 50 novih prodavaonica ovog tipa do 2026. godine, čime će proširiti svoju trenutačnu mrežu od približno 100 objekata.

Ukupno je 53 projekta već u pripremi, 15 pod brendom E.Leclerc Express (svaka površine veće od 700 kvadratnih metara) i 25 manjih objekata ispod tog praga.

Za dobavljače proizvoda brze potrošnje i maloprodajne partnere, ova strateška promjena predstavlja i priliku i izazov. Manji formati E.Leclerca zahtijevat će fleksibilniju logistiku, ograničeniji asortiman i modele cijena koji čuvaju njegovu reputaciju iznimne vrijednosti za kupce.

Dok trgovac istražuje tzv. „bijele zone“, područja koja još nisu pokrivena njegovom mrežom, pozicionira se ne samo da osvoji nove urbane potrošače, već i da ojača lojalnost kupaca kroz više kanala, od hipermarketa do dostave na kućnu adresu i manjih prodavaonica za brzu kupovinu.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Lionel Allorge/Wikipedia Commons