Jedan od najvećih svjetskih proizvođača piva u pregovorima je o akviziciji kompanije BeatBox, brenda poznatog po voćnim alkoholnim punčevima i čajevima, prenosi The Wall Street Journal.

Brend BeatBox, koji bilježi ubrzani rast, prodao je 380.000 pakiranja 2020. godine, dok je do 2022. ta brojka porasla na gotovo dva milijuna, navodi VinePair.
Prema navodima Beer Business Dailyja, očekuje se da će BeatBox do kraja 2025. distribuirati više od 12 milijuna pakiranja, što ga čini izuzetno atraktivnom metom za Anheuser-Busch InBev.
Prema izvoru bliskom pregovorima, dogovor bi mogao vrednovati BeatBox na oko 700 milijuna dolara i uskoro bi mogao biti zaključen, pod uvjetom da pregovori ne propadnu.
Ova akvizicija jasno ukazuje na ABI-jevu strategiju privlačenja mlađih potrošača, demografske skupine koja sve češće privlači pažnju javnosti zbog smanjenog konzumiranja alkohola.
Potencijalni dogovor uklapa se u niz nedavnih akvizicija usmjerenih prema mlađoj publici: u proljeće 2024. godine Sazerac je kupio BuzzBallz, viralan i snažan RTD (ready-to-drink) napitak popularan među mlađim konzumentima. U rujnu iste godine, Gallo je preuzeo Whiny Baby, brend vina posebno namijenjen generaciji Z, te angažirao njegova osnivača kao konzultanta za inovacije u potrošačkom ponašanju.
Ako se dogovor realizira, BeatBox bi postao prvi RTD na bazi vina u okviru AB InBev portfelja, pridružujući se već postojećim brendovima poput Cutwatera (kokteli u limenkama na bazi jakih alkoholnih pića) i Nütrl Vodka Seltzera.
Priredila: InStore redakcija
Foto: BeatBox


