Barilla je otvorila novi inovacijski centar Innovation & Technology Experience (BITE) u Parmi, označavajući najznačajniju investiciju kompanije u inovacije u području hrane u posljednjih nekoliko godina.

Površine od gotovo 14.000 četvornih metara i s više od 20 milijuna eura uloženih te dodatna dva milijuna eura godišnje namijenjenih unapređenju opreme, BITE predstavlja globalni centar osmišljen da potakne razvoj u čitavom portfelju Grupe.
Utemeljen na pristupu suradnje s vodećim međunarodnim stručnjacima, novi inovacijski centar okuplja tim od 200 stručnjaka, uključujući prehrambene tehnološke stručnjake, istraživače, inženjere, dizajnere, profesionalne degustatore i kuhare.
U Barilli, gdje je proizvod oduvijek bio u središtu svega što radimo, znamo da je osnovni dio našega rada zamišljanje i stvaranje kvalitetnih proizvoda koji moraju odgovarati i prilagođavati se promjenjivim potrebama ljudi. BITE, osim što oblikuje proizvode budućnosti, predstavlja vrlo jasan poduzetnički izbor. Barilla mora voditi i predviđati trendove te biti u stanju angažirati se na tržištima koja su sve otvorenija i internacionalnija, rekao je Guido Barilla, predsjednik Barilla Grupe.
BITE objedinjuje sve faze inovacija u području hrane pod jednim krovom. Unutar 4.800 četvornih metara inovacijski centar sadrži posebne zone za Design Thinking, prostore za degustaciju i senzorska istraživanja, kao i eksperimentalne kuhinje za tjesteninu i pekarstvo.
Dodatnih 9.000 četvornih metara pilot-postrojenja obuhvaća napredne istraživačke laboratorije i eksperimentalne proizvodne linije gdje stručnjaci razvijaju, testiraju i usavršavaju nove proizvode i procese, zajedno s dizajniranjem inovativnih rješenja za pakiranje i primjenom naprednih alata za osiguravanje kvalitete i sigurnosti hrane.
Inovirati znači staviti želje ljudi u središte, duboko razumjeti kako će se njihove potrebe vezane uz hranu i prehranu razvijati, te odatle pretvoriti ideje u stvarnost koja je nova, dobra i održiva. BITE će biti centar otvoren prema svijetu, gdje će biti moguće vidjeti, dodirnuti i razumjeti kako Barilla zamišlja budućnost hrane, dodala je Michele Amigoni, direktorica istraživanja i razvoja u Barilla Grupi.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Barilla


