ORGULA
KARCHER

Španjolska: Heineken 0.0 povezuje padel igrače širom svijeta

Svijet

24.11.2025

Heineken 0.0 potpisao je višegodišnji ugovor s Playtomicom, proširujući svoje sponzorstvo u padelu na sve razine ovog sporta, piše Little Black Book.

Playtomic je vodeća platforma za rezervaciju terena za reket sportove. Zajedno, brendovi će primijeniti novi pristup povezivanju igrača kroz kreiranje personaliziranih iskustava, a ključni element partnerstva bit će otvoreni mečevi.

Heineken će tako sudionicima pružiti elemente iznenađenja na terenu i izvan njega, kao i besplatni Heineken ili Heineken 0.0 kako bi nastavili druženje nakon meča s novim prijateljima.

Otvoreni mečevi bit će predstavljeni u prosincu na događaju u Barceloni, gdje će Heineken 0.0 i Playtomic predstaviti privremeni padel teren otvoren za javnost, na lokaciji Moll de Barcelona.

Za Heineken 0.0 ovo partnerstvo je više od sportskog sponzorstva, radi se o unapređivanju načina na koji se ljudi povezuju na terenu tijekom padela i nakon mečeva uz Heineken. Posvećena i velika Playtomic zajednica, kombinirana s Heinekenovom predanošću kvalitetnom druženju i osvježavajućem pivu, stvorit će nezaboravna iskustva za milijune igrača širom svijeta. Zajedno gradimo prilike da se igrači upoznaju i proslave autentične trenutke u okruženju koje rapidno raste širom svijeta, rekao je Bram Westenbrink, komercijalni direktor Heinekena.

Padel je najbrže rastući sport i uvjerljivo najdruštveniji sport našeg vremena. S tolikim potencijalom da potakne nova poznanstva kroz igru padela, oduševljeni smo što smo partneri s globalnim brendom poput Heinekena 0.0, koji je iznimno fokusiran na to da pomogne ljudima pronaći druge koji dijele njihove strasti. Heineken 0.0 prepoznao je potencijal padela i Playtomica, a mi želimo svaki trenutak na terenu i izvan njega pretvoriti u iskustvo koje donosi nešto novo i uzbudljivo padel igračima širom svijeta, dodao je Antonio Robert, generalni menadžer kompanije Playtomic.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Heineken