InStore najavljuje Temu broja u tiskanom izdanju InStore magazina. Rubrika u novom izdanju donosi analizu društveno odgovornog poslovanja i održivosti u hrvatskom FMCG sektoru i među potrošačima.

Ovoga mjeseca fokusiramo se na područje održivog razvoja i društveno odgovornog poslovanja u Hrvatskoj: od smanjenja ugljičnog otiska, energetske učinkovitosti i upravljanja otpadom, do etičnog poslovanja, dobrobiti zaposlenika i podrške lokalnoj zajednici. Analiziramo sve važniju ulogu održivih strategija u poslovanju, rastući utjecaj regulatornih zahtjeva te trendove koji oblikuju ovo ključno područje: od prelaska na obnovljive izvore energije i ekološki prihvatljivu ambalažu, do ulaganja u cirkularnu ekonomiju, transparentne lance opskrbe i inkluzivne organizacijske kulture.
Pozivamo sve kompanije, brendove i organizacije koje aktivno provode održive i društveno odgovorne inicijative da se uključe u ovu rubriku te kroz oglašavanje predstave svoje projekte, postignuća i strateške prednosti ciljanoj publici iz FMCG i maloprodajnog sektora.
Iskoristite priliku da vaš brend bude dio magazina kojeg čita cijela industrija.
Od ostalih tema u studenom donosimo:
TEMA BROJA: DOP i održivost
VODIČ KROZ KATEGORIJU: Zdravi doručak
IN FOCUS: Ulja i kondimenti
Budite dio novog izdanja InStore magazina!
Modeli sudjelovanja mogu se prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:
Tiskani magazin InStore Hrvatska: 6000 primatelja mjesečno
www.instore.hr: 15.000+ korisnika mjesečno
LinkedIn: 22.000+ pratitelja
Tjedni newsletter: 6.000+ adresa
Kontakt:
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425
