Trgovački lanac započeo je testiranje potpuno novog koncepta u svojim prodavaonicama – medicinskih kabina u kojima kupci mogu dobiti zdravstveno savjetovanje putem videolinka.

Prva takva kabina otvorena je u Kauflandovoj trgovini u gradu Mosbachu, a projekt se provodi u suradnji s medicinskom grupacijom Sana MVZ.
Kabina je postavljena odmah na ulazu u prodavaonicu, a funkcionira tako da se kupac jednostavno prijavi, zatim putem video veze razgovara s medicinskim stručnjakom, dok je lokalni tim na licu mjesta zadužen za prijem i tehničku podršku.
U kabini je ugrađena oprema koja omogućava komunikaciju s liječnicima, a kupci mogu dobiti osnovne medicinske savjete, preporuke, upute ili procjenu stanja – bez odlaska u zdravstvenu ustanovu.
Pilot-projekt posebno je zanimljiv jer odgovara na sve veći nedostatak dostupnih liječničkih termina i opterećen zdravstveni sustav u Njemačkoj.
Kaufland navodi da je cilj provjeriti kako će kupci reagirati na uslugu, kao i to može li ovakav koncept biti dugoročno održiv.
Trenutno je pilot ograničen na jednu lokaciju, ali njemački mediji prenose da se razmatra širenje projekta na druge gradove ako pokaže dobre rezultate.
Europski stručnjaci već ocjenjuju projekt kao "moguću malu revoluciju" u načinu pružanja zdravstvene podrške građanima.
Izvor: biznisinfo.ba
Foto: Kaufland


