CREATIVEWORLD
CHRISTMASWORLD

Kako je Atlanticova Trade Akademija promijenila pristup edukaciji u prodaji

Unutarnja snaga znanja

Hrvatska

03.12.2025

U razdoblju od tri godine održano je preko 400 cjelodnevnih edukacija, a vodilo ih je više od 60 internih instruktora koji svakodnevno prenose znanje svojim kolegama

Održano je više od 400 edukacija, koje je vodilo više od 60 internih instruktora koji svakodnevno prenose znanje i najbolje poslovne prakse svojim kolegama, a Trade Akademija je postala snažan alat za jačanje prodajnih kompetencija, ujednačavanje standarda i stvaranje kulture dijeljenja znanja unutar kompanije. Osim značajnog utjecaja na samu prodaju, zahvaljujući Trade Akademiji poraslo je zadovoljstvo zaposlenika razvojem: prosječni zbroj standardnih ocjena edukacija iznosi 4,8/5, dok je Net Promoter Score (NPS) impresivnih 95, što potvrđuje visoku razinu zadovoljstva i angažiranosti polaznika.

Veliki uspjeh programa prepoznala je i struka. Nedavno je Atlantic Grupa osvojila prvo mjesto u kategoriji najboljih HR praksi na ovogodišnjem festivalu HR Days u Rovinju, što je ujedno prvo zlatno priznanje za kompaniju na ovom prestižnom regionalnom natjecanju, nakon dva srebra i jedne bronce.

Trade Akademija nije samo “interna škola “ koja educira, već platforma koja povezuje tržišta, ljude i znanje. Snagu i uspjeh programa čine naši interni treneri i kolege koji svaki dan dijele svoje iskustvo, ali izrazito važno, potiču i međusobne razmjene iskustava samih polaznika. Zato se ciljano na pojedine edukacije pozivaju zaposlenici različitih operativnih prodajnih funkcija, a kroz suradnju različitih razina pozicija i iskustava vidimo rezultate gotovo na svakom koraku. Kod pojedinaca primjećujemo rast sigurnosti, znanja i motivacije. Ljudi bolje razumiju kako njihov rad utječe na ukupne rezultate i preuzimaju veću odgovornost. Značajna stvar je i primjetno zadovoljstvo kod kolega da se u njih i njihovo znanje  strukturirano ulaže. Na razini timova vidimo bolju komunikaciju i suradnju, a menadžeri se jače pozicioniraju kao lideri, a ne samo operativni voditelji. Na poslovnoj razini program je doprinio većoj učinkovitosti i kvaliteti prodajnog procesa, što je vidljivo kroz kontinuirano dobre rezultate i brže uvođenje novih kolega u posao”, objasnio je Igor Babić, direktor Trade Akademije.

Program se kontinuirano nadograđuje, pa se u sljedećoj fazi planira jače povezivanje digitalnih alata za učenje te uvođenje specijaliziranih modula naprednijih nivoa znanja i razvoja kompetencija za različite kanale i profile u prodaji. Cilj je da Trade Akademija postane ne samo edukacija, nego i svojevrsni hub za razmjenu znanja i iskustava između tržišta.

Kroz sustav internih trenera, Trade Akademija osigurava održivost i prijenos znanja unutar organizacije, čime se dodatno jača otpornost i kompetentnost prodajnih timova. Kroz takav pristup projekt ne donosi samo kratkoročne rezultate, već postavlja dugoročne temelje za razvoj stručnosti, liderstva i međusobnog povjerenja u cijeloj Atlantic Grupi”, naveo je Babić.

Atlantic Grupa se posljednjih pet godina nalazi među TOP 10 najboljih poslodavaca u Hrvatskoj, čime kontinuirano potvrđuje da u današnjem izazovnom radnom okruženju velike kompanije mogu autentično i dosljedno brinuti o dobrobiti svojih zaposlenika.