CREATIVEWORLD
CHRISTMASWORLD

Italija: S.Pellegrino i Ferrari pokreću globalno partnerstvo

Svijet

05.12.2025

S.Pellegrino, brend gazirane mineralne vode u vlasništvu kompanije Nestlé, pokreće dugoročno globalno partnerstvo s Ferrarijem.

Strateški savez ima za cilj podići premium lifestyle pozicioniranje brenda S.Pellegrino, proširiti angažman mlađe publike i unaprijediti njegovu globalnu ponudu, priopćila je kompanija.

S.Pellegrino i Ferrari duboko su ukorijenjeni u bogatoj talijanskoj tradiciji. Ovo partnerstvo koristi njihov kultni status i kulturni značaj kako bi potaknulo globalni rast, ojačalo poziciju S.Pellegrina kao premium lifestyle brenda te povećalo angažman mlađe publike kroz autentična i inovativna brend iskustva, izjavio je Muriel Lienau, izvršni direktor Nestlé Waters & Premium Beverages.

U sklopu partnerstva S.Pellegrino će surađivati sa Scuderia Ferrari HP timom Formule 1 te s Ferrari Challenge Trofeo Pirelli natjecanjem, jednim od najpoznatijih natjecanja jedinstvene klase u motosportu, osnovanim 1993. godine.

Partnerstvo će ponuditi jedinstvene, zajednički brendirane aktivnosti usmjerene potrošačima, od ekskluzivnih proizvoda razvijenih u suradnji s Ferrari dizajn centrom do imerzivnih i digital-first iskustava.

S.Pellegrino će također tijekom narednih godina organizirati niz globalnih događaja, okupljajući kulinarske pionire, vizionarske dizajnere, kulturne trendsetere i osobe iz svijeta Formule 1.

Ovo partnerstvo predstavlja prirodnu evoluciju naše stalne ambicije da unaprijedimo potrošačko iskustvo, ukorijenjenu u našem zajedničkom uvjerenju da je život bogatiji kada se živi s dubinom i značenjem. Oba brenda dijele strast prema stvaranju trenutaka koji su važni – trenutaka definiranih kvalitetom, ljepotom i povezanošću, a ovo partnerstvo poziva potrošače da prihvate ono najbolje što život nudi. Ujedinili smo najbolje od Italije kako biste i vi mogli dati svoje najbolje, rekla je Elisa Gregori, globalna direktorica marketinga za Nestlé Waters & Premium Beverages.

Ferrari je oduvijek crpio snagu iz talijanskog duha, izgrađenog na zanatstvu, ljepoti i stalnoj težnji za napretkom. U S.Pellegrinu vidimo više od partnera, vidimo odraz istih vrijednosti koje nas vode: strast, pažnju prema detaljima i želju da unaprijedimo svako iskustvo. Baš kao što S.Pellegrino oplemenjuje svakodnevicu pretvarajući je u nešto posebno, tako i mi nastojimo pomaknuti granice performansi, utrku za utrkom. Ujedinjeni nasljeđem i vizijom, želimo fanovima i potrošačima pružiti iskustva koja djeluju nepogrešivo talijanski i hrabro okrenuta budućnosti, gradeći vezu s novom generacijom ukorijenjenu u onome što ponosno dijelimo, dodao je Lorenzo Giorgetti, glavni direktor prihoda za Ferrari S.p.A.

Partnerstvo će biti najavljeno i podržano komunikacijskim aktivnostima na digitalnim, tiskanim, outdoor i PR kanalima u svim ključnim gradovima diljem svijeta.

Foto: S.Pellegrino