CREATIVEWORLD

InStore u siječnju donosi specijalno izdanje „100 Must Have proizvoda 2026“

Hrvatska

18.12.2025

InStore magazin u siječnju 2026. godine donosi specijalno izdanje „100 Must Have proizvoda 2026“, analitički vodič namijenjen prvenstveno trgovcima, kroz koji se proizvođači i njihovi brendovi predstavljaju kao vodeći i nezaobilazni dio trgovačkog asortimana.

Izdanje izlazi 20. siječnja 2026. godine i distribuira se svim relevantnim trgovačkim lancima i primateljima InStore magazina, uz mjesečnu cirkulaciju od 6.000 primjeraka.

Na temelju istraživanja vodećih domaćih i međunarodnih agencija provedenih u Hrvatskoj tijekom 2025. godine dobiveni su jasni uvidi u stvarne preferencije potrošača i kriterije donošenja odluka o kupnji:

→ koje proizvode potrošači biraju
→ kakva ambalaža, gramaža i okusi odlučuju
→ koji su brendovi ključni u pojedinim kategorijama

Riječ je o analitičkom vodiču koji trgovcima daje jasan pregled proizvoda koje je nužno imati na policama, dok proizvođačima pruža snažnu platformu za prezentaciju i pozicioniranje brendova upravo u trenutku donošenja ključnih asortimanskih odluka.

Specijalno izdanje donosi:

→ distribuciju svim relevantnim trgovačkim lancima
→ do 180 stranica analitičkog sadržaja
→ cjelogodišnji vodič za planiranje asortimana
→ više od 20 kategorija i 210 potkategorija
→ podatke renomiranih domaćih i međunarodnih agencija
→ potvrdu vodeće pozicije brendova u kategoriji

Uz izdanje „100 Must Have proizvoda 2026“, InStore istovremeno objavljuje i posebno izdanje „Povijest brenda“, koje donosi priče o razvoju i tržišnom putu vodećih brendova te dodatni kontekst za dugoročne asortimanske odluke trgovaca.

Za proizvođače koji žele biti dio obaveznog asortimana trgovaca, 100 Must Have proizvoda 2026 predstavlja priliku za snažno pozicioniranje brendova upravo u trenutku kada se donose ključne odluke o listiranju i ponudi u trgovini.

Povijest brenda – priče koje grade povjerenje

Uz izdanje 100 Must Have proizvoda 2026, InStore u siječnju 2026. godine objavljuje i posebno izdanje Povijest brenda, posvećeno razvoju i tržišnom putu najznačajnijih FMCG brendova – od njihovih početaka do današnje pozicije na policama trgovaca.

Ovo izdanje pokazuje kako su se brendovi kroz vrijeme prilagođavali tržištu, gradili povjerenje potrošača i postajali nezaobilazan dio svakodnevne kupnje. Istovremeno, trgovcima daje dodatni kontekst i sigurnost pri donošenju dugoročnih asortimanskih odluka.

Zašto se predstaviti u izdanju Povijest brenda?

Priča brenda koju vide trgovci
Povijest brenda omogućuje proizvođačima da svoju priču, vrijednosti i razvoj predstave upravo onima koji donose asortimanske odluke u trgovačkim lancima.

Jače pozicioniranje kod ključnih kupaca
Prisutnost u izdanju pozicionira brend među vodećima u FMCG-ju i jača percepciju pouzdanog, dugoročnog partnera za trgovce.

Utjecaj na asortimanske odluke
Izdanje čitaju odgovorni za nabavu i kategorijski menadžeri u trenutku kada planiraju ponudu, listiranje i dugoročne odnose s brendovima.

Dugoročna vrijednost sadržaja
Povijest brenda ostaje referentni materijal koji se koristi tijekom cijele godine, produžujući vidljivost i relevantnost brenda kod trgovaca.

Zajedno, izdanja 100 Must Have proizvoda 2026 i Povijest brenda čine strateški vodič za FMCG tržište, dajući jasan odgovor na pitanje: koji su proizvodi i brendovi zaista nezaobilazni u godini pred nama.

 

Prošlo izdanje Must have / povijest brenda možete prelistati OVDJE