FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Walmart bi se mogao pridružiti Microsoftu u ponudi za TikTok

Svijet

28.08.2020

Američki maloprodajni div Walmart mogao bi udružiti snage s tehnološkim divom Microsoftom u ponudi za američko poslovanje kineske društvene mreže TikTok, koju američki predsjednik Donald Trump namjerava zabraniti.

TikTok korisnicima omogućuje kreiranje kratkih videozapisa, često s rudimentarnim efektima i glazbom, i spada među najpopularnije u SAD-u.

U posljednje vrijeme našao se na brisanom prostoru zbog napetih diplomatskih i trgovinskih odnosa Washingtona i Pekinga.

Trumpov kabinet tvrdi da će Kina koristiti aplikaciju za prikupljanje podataka o američkim potrošačima i označio ju je kao „prijetnju“ nacionalnoj sigurnosti. Američka vojska već je zabranila njezinu upotrebu a blokirana je i u Indiji zbog sukoba Pekinga i New Delhija.

Američki predsjednik odredio je TikToku rok do 15. rujna da proda američko poslovanje domaćoj kompaniji, zaprijetivši da će u protivnom biti zabranjena.

Microsoft je pokazao interes, potvrdivši da razgovara s kineskim ByteDanceom, TikTokovom matičnom kompanijom, o kupnji aplikacije u SAD-u i još nekim zemljama, do 15. rujna.

Walmart je najveći maloprodajni lanac u SAD-u a u posljednje vrijeme pokušava sve ozbiljnije konkurirati Amazonu u internetskoj prodaji.

Vidimo vrijednost u TikTokovim „mogućnostima internetske trgovine i oglašavanja“, pojasnili su u Walmartu interes za kinesku aplikaciju.

„Uvjereni smo da će partnerstvo Walmarta i Microsofta ispuniti očekivanja i američkih TikTok korisnika te otkloniti zabrinutost američkih regulatora“, priopćio je Walmart.

Izvršni direktor TikToka Kevin Mayer podnio je u srijedu ostavku, jer je postalo jasno da se posao koji je preuzeo početkom godine bitno promijenio pod pritiskom koji je stvorio američki predsjednik prenosi HINA.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.