FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Johnson & Johnson’s web serija o COVID-19 je pronašla svoju publiku

Svijet

27.08.2020

Johnson & Johnson’s (J&J), proizvođač proizvoda za njegu iz New Jerseya, osim Tylenola, Motrina i Zyrteca, u svojim rukama sada ima novi hit koji nije dostupan u maloprodaji.

Komunikacija ove kompanije naišla je na milijunske pozitivne kritike.

U travnju, J&J su objavili „Put do cjepiva“, web seriju uživo koju vodi novinarka Lisa Ling, u kojoj dokumentira istraživanja o cjepivu protiv koronavirusa, a sadrži i intervjue sa zdravstvenim stručnjacima i znanstvenicima iz kompanije J&J. Prema izvještaju kompanije, osam epizoda prve sezone, koje su emitirane od travnja do lipnja, privuklo je 90 milijuna pregleda iz preko 100 zemalja svijeta. Također, prva sezona je prikupila više od 424 tisuće angažmana preko društvenih mreža.

Nivo interesa je ohrabrio J&J da svoju seriju obogate s više edukativnih sadržaja u različitim formatima poput okruglog stola i kratkih segmenata s vijestima. Sezona 2 koja pokriva teme poput rasne različitosti i kako COVID-19 utječe na djecu, emitira se od početka srpnja s epizodom u kojoj je Laverne Cox, poznati glumac i javni govornik o temi HIV-a.

„Svaki dan smo iznova zadivljeni količinom znatiželje na koju smo naišli, željom za stvarnim i aktualnim informacijama koje ova serija pruža na globalnom nivou,“ rekao je Michael Sneed, šef komunikacija u J&J, koji je naglasio da druga sezona serije konstantno privlači sve veći broj publike iz raznih međunarodnih gradova.

Za uspjeh serije je djelomično zaslužna i „povećana potražnja točnih informacija u današnjem, preopterećenom digitalnom okruženju,“ dodao je Sneed. „Zato što se serija emitira uživo, stručnjaci se zaista mogu povezati s publikom na autentičan način, što je sada važnije nego ikad.“

Lisa Ling, voditeljica CNN-ove dokumentarne serije „Ovo je život s Lisom Lang“, izjavila je da je rad na ovom projektu bio jedinstven zahvaljujući tome što su iz J&J omogućili pristup vodećim doktorima, znanstvenicima, stručnjacima i zdravstvenim radnicima na prvoj liniji, s kojima je komunicirala s publikom.

„Digitalna priroda ove serije je mnogo drugačija od projekata na kojima sam prije radila, zato što na licu mjesta mogu vidjeti kako naviru pitanja od gledatelja širom svijeta,“ rekla je Ling.

Što se tiče napretka na razvoju cjepiva, kompanija J&J očekuje započeti treću fazu kliničkih ispitivanja u rujnu ove godine.

Web seriju „Put do cjepiva“ producirao je content marketing studio Vimby.

U vremenima pandemije, mnogo manje ljudi se odlučuje na dobrovoljne operacije ili na kupovanje proizvoda za ljepotu i njegu, što je uzrokovalo veliki pad prihoda kompanije Johnson & Johnson’s. U drugom kvartalu 2020. godine, u izvještaju kompanije je prikazan pad prihoda od 10,8% u odnosu na isti period prošle godine.

Iz kompanije se nadaju da će ovaj projekt doprinijeti boljoj komunikaciji s njihovim potrošačima prenosi media-marketing.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.