FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Njemačka prehrambena industrija raste

Svijet

26.08.2020

Prehrambena industrija u Njemačkoj zabilježila je rast prodaje od 9,8% u prvom kvartalu 2020. godine, prema posljednjem izvještaju BVE - Federacije njemačke industrije hrane i pića.

Rast je bio potaknut natprosečnim ožujkom, u kojem je zabilježena panična kupovina i stvaranje zaliha u svijetlu pandemije koronavirusa, navodi se u izvještaju.

U četvrtom tromesečju 2019. prehrambena industrija ostvarila je ukupnu prodaju od 48,1 milijardi eura, što je 4,1% više u odnosu na prethodnu godinu.

U prvom kvartalu 2020. obujam prodaje povećan je za 6,7% u odnosu na prethodnu godinu, dok je porast od 1,3% registriran u četvrtom tromesečju 2019. godine, pokazalo je istraživanje.

Izvoz i proizvodnja

Izvoz hrane u četvrtom tromesečju 2019. godine dostigao je vrijednost od 16,0 milijardi eura, što je više za 6,2% u odnosu na isti period 2018. godine.

Promet od izvoza imao je rast od 3,4% u prvom kvartalu 2020. godine, potaknut povećanim prodajnim cijenama u inozemstvu, otkriveno je u izvještaju.

Indeks proizvodnje hrane (prilagođen sezonskim i kalendarskim efektima) pokazao je 1,3% rasta u četvrtom tromesečju 2019. godine.

Međutim, indeks je u prvom kvartalu ove godine pao za 1,9% u odnosu na isti period prethodne godine.

Uticaj pandemije

Usprkos rastu prodaje, ukupno poslovanje u prehrambenoj industriji usporit će do četvrtog kvartala 2020. godine.

To će biti nadoknađeno povećanjem početkom 2020. godine, ali prvi efekti pandemije korone na poslovnu klimu postali su očigledni u ožujku 2020. godine, a indeks je pao za oko 10 bodova, dodaje se u izvještaju.

Ovaj oštar pad, kako se navodi, odražava opću nesigurnost u tijeku pandemije korone.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.