E. Leclerc trenutno drži 22,3% tržišta, Carrefour drži 19,8%, Groupement Les Mouskuetaires od 15,4%, Groupement U sa 11,2%, Auchan Retail sa 10,1%, a Groupe Casino sa 9,3%.

E. Leclerc, maloprodajni lider u Francuskoj, ubrzava tempo razvoja na tržištu prehrambenih proizvoda i bilježi skok udjela za 0,7%, na 22,1%. prema najnovijim podatcima Kantara.
Uspješnost trgovca u periodu P8 (od 13. j7. do 9. 8.) potaknuta je poboljšanom lojalnošću kupaca i osvajanjem novih domaćinstava, s dodatnih 390.000 domaćinstava koja kupuju u grupi.
Drugi snažni performans zabilježila je Le Groupement Les Mouskuetaires, koja upravlja lancem Intermarché, koji je imao povećanje od 0,5%, na 15,4% tržišnog udjela.
Lidl je povećao svoj udio za 0,4% na 6,2%, a diskontar je imao koristi od velike baze (+270.000 domaćinstava) i lojalnijih kupaca.
Carrefour, Groupement U i Aldi su takođe zabilježili pozitivni rast od 0,1%.
Slični trendovi
Prema Kantaru, P8 pokazatelji isti su kao i tijekom prethodnih perioda, pri čemu su francuski potrošači trošili više na namirnice (+ 5,1%), usprkos tome što su rijeđe posjećivali trgovine (-5,0%).
Istovremeno, vrijednost transakcija povećana je za više od 10%, priopćeno je.
E-trgovina i dalje bilježi najjači rast, povećavši se za dva posto boda na 7,7% tržišta, uz dodatnih 1,33 milijuna domaćinstava koja sada kupuju putem interneta.
Kanal supermarketa porastao je za 0,5%, dok je kanal za pogodnost / blizinu imao rast od 0,1%, dodao je Kantar.
Tržišni udio
E. Leclerc trenutno drži 22,3% tržišta, Carrefour drži 19,8%, Groupement Les Mouskuetaires od 15,4%, Groupement U sa 11,2%, Auchan Retail sa 10,1%, a Groupe Casino sa 9,3%.
E. Leclerc je još jednom potvrdio svoje sponzorstvo ovogodišnjeg Tour de France, koji će biti održan od 29. kolovoza do 20. rujna.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.