Francuski trgovac Tati prisiljen je zatvoriti svoju posljednju maloprodajnu trgovinu zbog pandemije koronavirusa, žestoke konkurencije s drugim trgovcima i promjenjivih navika potrošača.

GPS, tvrtka koja je vlasnik Tatija, već je zatvorila mnoge prodavaonice, ali obećala je zadržati barem prvu trgovinu koja se nalazi pored crkve Sacre Coeur. GPS je sada službeno objavio da je tvrtka poražena jer je prodaja od listopada prošle godine do svibnja ove godine pala za gotovo dvije trećine u odnosu na isto razdoblje ranije.
Prema riječima stručnjaka, postoji nekoliko razloga za zatvaranje posljednje prodavaonice: pandemija COVID-19 dokrajčila je trgovca koji već dugo posluje loše. Osim toga, navike potrošača promijenile su se, a pojavili su se i konkurenti.
Tati se smatra prvim francuskim diskonterom odjeće. Tvrtka je osnovana 1948. godine, a lanac je stekao uspjeh i popularnost među kupcima zahvaljujući niskim cijenama i prepoznatljivim torbama u ružičastoj i bijeloj boji. Ružičasto-bijeli uzorak ubrzo je postao simbol interneta jer su filmske zvijezde i druge poznate ličnosti počele nositi Tati komade, što je pomoglo da se poveća popularnost torbi među kupcima.
Izvor: Retail.ru
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.