Carrefour je najavio produženje svog partnerstva s dostavnom službom Uber Eats, s razvojem usluga izvan regije Ile-de-France, a također i u Belgiji.

Trgovac je putem Uber Eatsa 6. travnja predstavio platformu za kupnju u pariškoj regiji, a kupci su mogli iskoristiti isporuke u roku od 30 minuta iz oko 15 trgovina Carrefour.
Potom je krajem travnja dostava uvedena za oko 100 prodavaonica, početkom lipnja za oko 200, a početkom srpnja za oko 300 prodavaonica. Od danas, usluga Uber Eats dostupna je u 91 gradskom području, pokrivajući 25 posto francuskog stanovništva, izjavili su iz trgovačkog lanca. Na početku je bilo dostupno oko 130 SKU-a pomoću usluge koja je proširena na 250 SKU-a. Carrefour želi ovu brojku povećati na 300 SKU-a do početka školske godine.
Carrefour je vrlo ponosan na suradnju razvijenu s tvrtkom Uber Eats koja omogućuje našim kupcima, u Francuskoj i inozemstvu, sve lakši pristup isporuci namirnica na kućnu adresu, kanalima koji nadopunjuju naše vlastite usluge, komentirala je Amélie Oudéa-Castéra, izvršna direktorica e-trgovine, podataka i digitalne transformacije Carrefoura.
Također, usluga će u rujnu biti pokrenuta u Belgiji krenuvši od Bruxellesa i Liègea, nudeći dostavu namirnica, ali i gotovih obroka. Carrefour u Tajvanu ima i partnerstvo s Uber Eatsom, koje je uvedeno krajem 2019. i obuhvaća osam gradova.
Stéphane Ficaja, generalni direktor Uber Eatsa za Europu, Bliski Istok i Afriku, rekao je da je vrlo sretan što će moći nastaviti jačati strateško partnerstvo sa stručnjacima poput Carrefoura i demokratizirati pristup isporuci namirnica svim Francuzima kroz pouzdano, brzo i pristupačno iskustvo.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.