Aldi Süd pokrenuo je projekt u Njemačkoj pod nazivom What's Next, koji će potaknuti mlade zaposlene na inovacije, kako u prehrambenom sektoru tako i u drugim kategorijama.

Cilj je ubrzanje razvoja novih proizvoda koji su u skladu s najnovijim globalnim trendovima. Pripreme za novi program započele su ranije ove godine, ali su odgođene zbog pandemije.
Proizvodi koji će najviše zadiviti žiri dobit će priliku da se nađu na policama trgovina Aldi Süd u Njemačkoj, a kasnije će trgovac proširiti ponudu i na druge zemlje u kojima posluje (Slovenija, Austrija, Mađarska, Švicarska, Velika Britanija, Irska, Australija, SAD i Kina).
Podsjetimo, sličan projekt pokrenuo je i Spar Slovenija pod nazivom Štartaj Slovenija. Posljednjih godina ovaj projekt doživio je značajan uspjeh, zahvaljujući dobro organiziranoj kampanji i velikoj vidljivosti na TV ekranima.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.