FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Migros pokreće novi brand pod nazivom V-Love

Svijet

23.07.2020

Švicarski trgovac Migros lansirao je brand V-Love, tako obuhvaćajući niz biljnih i vegetarijanskih namirnica.

Prvi proizvodi V-Love odnose se na povrtni hamburger, pečenu povrtnu kobasicu i povrtnu kobasicu na žaru. Sva tri SKU-a Migros je razvio u vlastitim proizvodnim tvrtkama sa sjedištem u Švicarskoj. Svi proizvodi su 100% biljnog porijekla i certificirani su međunarodno priznatom i zaštićenom V-etiketom, koja se koristi za označavanje vegetarijanskih i veganskih proizvoda.

Asortiman V-Love postupno će se proširiti i uključivat će zamjene za mliječne proizvode, jogurte, sir, grickalice, gotova jela, smrznute proizvode i pića.

U skladu s rastućom potražnjom, Migros svojim kupcima već nudi preko 680 certificiranih vegetarijanskih i veganskih SKU-a u asortimanu, uključujući 500 veganskih artikala.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.