CEO Jason Hart rekao je: Naš inovativni poslovni model funkcionira za kupce gdje god žive.

Aldi je dosegnuo cilj od 2000 trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama, a u drugom valu širenja planira otvoriti više od 70 novih lokacija do kraja 2020. godine, proširujući svoj domet u novu državu.
Aldi SAD u utorak je najavio sljedeću fazu svog plana rasta. Prema Jasonu Hartu, izvršnom direktoru Aldija SAD, tvrtka je u lipnju službeno dosegla broj od 2000 prodavaonica otvaranjem dviju novih trgovina u Kaliforniji. Sveukupno, Aldi očekuje otvaranje 100 trgovina do 2020. godine.
Vrlo smo ponosni na postizanje cilja od 2000 prodavaonica, rekao je Hart u komentarima putem e-pošte. Sa svakom novom prodavaonicom dolazi prilika da dopremo do novih kupaca i zajednica te da ih uslužimo i podržimo, a mi smo oduševljeni time što ovim novim kupcima možemo ponuditi najniže moguće cijene hrane koju vole.
Kasnije ove godine planirano je da Aldi uđe u Arizonu, što će biti 37. država diskontnog prodavača, s otvaranjem četiri nove trgovine na tržištu Phoenixa.
Prošle godine otvorili smo prvu trgovinu u Sjevernoj Dakoti, koja je postala 36. država u kojoj poslujemo, rekao je Hart. Naše prve prodavaonice u Arizoni, koje se otvaraju kasnije ove godine, obilježit će našu prisutnost u 37 država, a naš budući ulazak u Louisianu proširit će je na 38 država.
Odaziv na naše nove trgovine potvrđuje ono što smo znali da je istinito: Nitko ne želi trošiti više novca na namirnice nego što mora, a naš inovativni poslovni model godi kupcima gdje god žive, rekao je.
Zadovoljni smo što možemo izvijestiti da pandemija nije usporila naše planove za širenje. Aldi ostaje na putu da postanemo treći najveći američki prodavač prehrambenih proizvoda po broju trgovina do kraja 2022. godine, dodao je Hart.
U posljednje vrijeme ubrzali smo dio svog rasta, uključujući implementaciju usluge Curbside Grocery Pickup u gotovo 600 trgovina kako bismo što bolje uslužili kupce. Nastavljamo pratiti situaciju vezanu uz pandemiju COVID-19 i poduzimamo sve što je moguće kako bismo podržali što veći broj kupaca.
Posvećeni smo služenju zajednici i pružanju podrške što većem broju kupaca u ovom izazovnom vremenu. Naš jedinstveni poslovni model daje nam mogućnost da budemo brzi u takvim situacijama i vrlo brzo prilagodimo svoje proizvode te pružimo ono što kupcima najviše treba, rekao je. Kupčeve navike i potražnja kupaca mijenjaju se jednako brzo, a mi surađujemo s našim dobavljačima kako bismo udovoljili tim promjenama. Bez obzira na to što se događa, naš fokus ostaje na pružanju kupcima najniže moguće cijene proizvoda koje žele i trebaju.
Izvor: Supermarketnews
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.