FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Supermarketi “Velike četvorke” u Velikoj Britaniji održavaju dvoznamenkasti rast

Svijet

23.07.2020

Svi britanski supermarketi “Velike četvorke” zadržali su dvoznamenkasti rast prodaje u razdoblju od 12 tjedana do 12. srpnja, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, pokazuju najnoviji Kantarovi podatci tržišnih udjela.

Tržišni lider Tesco (26,7% tržišnog udjela) ostvario je rast od 15,1% u tom razdoblju, dok je drugoplasirani Sainsbury's (14,9% udjela) zabilježio rast od 13,5%, a Asda (14,1% udjela) rast od 11,0%.
Morrisons je zabilježio najbolji prodajni učinak među glavnim trgovcima u Velikoj Britaniji, zabilježivši rast od 17,4% na tržišni udio od 10,3%.

Promotivni push

Prema Fraseru McKevittu, voditelju uvida u maloprodaju i potrošače u Kantaru, u posljednja četiri tjedna došlo je do povećanja promotivnih aktivnosti u glavnim britanskim supermarketima, pri čemu 29% prodaje podliježe nekakvim popustima.

Trgovci na malo smanjili su broj promocija na početku zaključavanja ekonomije jer su prioritetno služili što većem broju kupaca i držali police punima, rekao je.

Sada vraćaju naglasak na akcijske ponude i zajednički pomažu prosječnom kućanstvu uštedjeti 45 funti na namirnicama ovaj mjesec.

Promotivne razine još uvijek zaostaju za razinom od prije krize, kad su bile na 31%, ali, posebno s obzirom na to da je recesija iz 2008. dovela do toga da kupci traže više popusta, očekujemo da će nam proizvođači ponuditi zanimljivije ponude kako bi privukli kupce u narednim mjesecima.

Izvor: esmmagazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.