DR OETKER STUDENI
KERMAN

Kako povećati vrijednost i korisničko iskustvo stranaka u bankama i osiguravajućim društvima?

SAP WEBINAR

Događaji

27.08.2020

SAP organizira webinar kojem je cilj optimizirati poslovanje banaka i osiguravajućih društva.

Oduševljenje financijskim uslugama nije nešto što postoji samo u knjigama. Ono postoji i u kontekstualno prilagođenom iskustvu za kupce koje povećava njihovu vrijednost. Kako? To ćete saznati na FrodX webinaru.

Prijava: Ovdje se prijavite i saznajte više informacija.

Kotizacija: Besplatna
Datum: 27.08. 2020.
Vrijeme: 13:00

FrodX je consulting i marketing agencija, koja je jedan rijetkih SAP Gold partnera u regiji. Misija FrodX-a je pomoći održavanju rasta poslovanja tvrtki, zato je

FrodX idealan partner i za Leanpay. U kontekstu ovoga projekta, Frodx je implementator SAP Marketing Cloud rješenja, poslovni savjetnik i još dalje je aktivno angažiran kao izvođač interakcija sa tržištem na osnovu SAP rješenja.

FrodX je sjajan partner za velike i srednje tvrtke koje ga prepoznaju kao poslovnog integratora za promicanje rasta poslovanja i vjeruju da samo novi, svježi pristupi mogu donijeti nove rezultate. Između iskustva iz različitih industrija, vrijedi odvojiti retail/ecommerce, gdje različitim trgovcima nudi rješenja za povećavanje prodaje i radi sa njima na osnovi inovativnih/fleksibilnih poslovnih modela za rješenja i usluge.

Uz komplementarna znanja zaposlenika iz područja informacijske tehnologije, ekonomije, marketinga i marketinške komunikacije, psihologije, antropologije i poslovnih znanosti, te s predstavnicima različitih generacijskih skupina među našim zaposlenicima, sveobuhvatno pomažu u provedbi promjena koje vaše kupce očekuju.
Leanpay koristi SAP Marketing Cloud, marketinško rješenje koje objedinjuje korisničke podatke u centralizirano središte kako bi se u realnom vremenu pružali kontekstni podaci o pojedinim kupcima i anonimnim posjetiteljima, omogućujući robnim markama pružanje kontekstualnih, konzistentnih i relevantnih iskustava tijekom “korisničkog putovanja” (customer journey), bez obzira na marketinški kanal ili uređaj.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.