FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Pernod Ricard najavio partnerstvo s brandom Ojo de Tigre Mezcal

Svijet

18.07.2020

Pernod Ricard objavio je da je sklopio partnerstvo s premium brandom meskala, Ojo de Tigre, u sklopu svog plana Transform & Accelerate.

Podsjetimo, Pernod Ricard 2017. godine ušao je u kategoriju stjecanjem većinskog udjela u Del Maguey Single Village Mezcalu. Ovaj novi poslovni potez poduzet je da se pomogne ovom divu alkoholnih pića da ojača svoju poziciju u meskalu, tradicionalnom meksičkom jakom alkoholnom piću.

Predsjednik i izvršni direktor Pernod Ricarda, Alexandre Ricard, rekao je: Autentično porijeklo branda Ojo de Tigre, pažljiva proizvodnja i privlačqn okus pridonose njegovoj snažnoj privlačnosti među potrošačima. Radujemo se uspješnoj suradnji s ciljem daljnjeg razvoja branda. Ojo de Tigre, dostupan u varijantama Joven i Reposado, malen je, umjetnički meskal izrađen prema drevnim tradicijama. Napravljen je od održive agave iz biljaka Tobale i Espadín, a odlikuje ga gladak, slatkast i biljni profil okusa.

Kategorija meskal premium plus sve više dobiva na popularnosti među miksolozima i potrošačima te je u snažnom rastu. Suosnivač branda Ojo de Tigre, Moises Guindi, opisao je Pernod Ricard kao savršenog partnera i dodao: Vjerujemo da je sljedeća faza naše omiljene kategorije aktivno pozivanje još više ljubitelja pića te proširivanje prigoda i upotrebe meskala. Ovo će širenje privući novu generaciju ljubitelja pića i voditi još više ljubitelja meskala kroz kategoriju i u naše super-premium brandove.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.