FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Beiersdorf i Werner & Mertz razvijaju standard za reciklabilnu plastiku u kozmetičkoj ambalaži

Svijet

16.07.2020

Prvi takve vrste „standardizirani koncept“ nudi smjernice za reciklažu i uporabu reciklirane plastike u kozmetičkoj ambalaži.

Beiersdorf i Werner & Mertz surađivali su s Fraunhofer Institutom za procesno inženjerstvo i pakiranje (IVV) kako bi razvili standard koji koristi mehanički recikliranu otpadnu plastiku dobivenu iz njemačkog sustava skupljanja otpada Grüner Punkt.

Komentirajući projekt, Michael Becker, šef globalnog razvoja ambalaže, Beiersdorf AG, rekao je: U nastojanju da još više povećamo udio recikliranog materijala u našoj plastičnoj ambalaži, mi kao proizvođač suočeni smo s izazovom da su dobavljači nedovoljno pripremljeni za naše zahtjeve. Vrlo brzo je postalo jasno da moramo pružiti podršku u razvoju visokokvalitetnih reciklata, posebno u definiranju zahtjeva kvalitete. Werner & Mertz već je odradio izvrsne pripremne radove na ovom području. Zajedno smo razvili ideju i postavili osnovu za kozmetički standard.

Tri su organizacije izradile popis postojećih reciklata na europskom tržištu, koji omogućuje početnu transparentnost postojećih procesa recikliranja.
Usporedbom ovih podataka sa zahtjevima za kozmetičko pakiranje bilo je moguće definirati standard koji se bavi najvažnijim problemima tvrtki i proizvođača koji se bave reciklažom, kažu iz Beiersdorfa.

Studija je otkrila da je važno da proizvođači kozmetike koriste visokokvalitetnu plastiku koja se može reciklirati.

Također je istaknuo da reciklabilnost treba biti ugrađena u dizajn ambalaže korištenjem mono-materijala, održivih tiskarskih tinti, uklonjivih naljepnica i lako odvojivih komponenti pakiranja.

Šef razvoja ambalaže u Werner & Mertzu, Immo Sander, rekao je: Zajedničkim radom dokazali smo da je mehaničko recikliranje održiv put za visokokvalitetne sekundarne plastične materijale. Naša su otkrića usmjerena prema napretku i imaju za cilj pružiti veću sigurnost svim igračima. Ako mnoge tvrtke slijede naš primjer, potražnja će biti povećana, što će ubrzati ulaganja u postrojenja za preradu i učiniti opetovanu upotrebu plastičnog otpada ekonomičnijom. To onda koristi ne samo tvrtkama, već štiti i naše okruženje.

Rezultate analize objavit će Fraunhofer Institut za procesno inženjerstvo i pakiranje na jesen ove godine, dodali su iz Beiersdorfa.
Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.