FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Albert Heijn predstavlja salatne barove u trgovinama

Svijet

16.07.2020

Nizozemski trgovac Albert Heijn najavio je da planira uvesti salatne barove u otprilike 100 trgovina do kraja ove godine.

Salatni barovi bit će dio svježeg odjela te će ponuditi 100% prirodne salate bez umjetnih konzervansa. Iz trgovačkog lanca priopćili su kako je ova odluka uslijedila nakon uspješnog pilot-projekta u nekoliko trgovina.

Asortiman salate ponudit će kupcima mogućnost izbora između šest miješanih salata, četiri vrste dodataka i dva preljeva. Ponuda miješanih salata, između ostalog, uključuje salatu od tjestenine, salatu od kvinoje, salatu niçoise i salatu od ribe. Dodatci uključuju hummus, falafel, bijeli grah s rajčicom i dimljenu piletinu, dok preljevi uključuju med, senf i bosiljak te mješavinu sjemenki.

Prodavač planira ažurirati recepte svaka četiri tjedna i prilagoditi ih sezonskim sastojcima, a salate će biti dostupne u malim, srednjim ili velikim pakiranjima uz fiksne cijene za svako.

Dijelit će se u zdjelicama s poklopcima, priborom za jelo i salvetama, a kupcima će biti omogućeno da ih odmah preuzmu i konzumiraju.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.