Internetski gigant Amazon naložio je u petak svojim zaposlenicima da uklone video-aplikaciju TikTok sa svojih pametnih telefona, ali je potom brzo promijenio odluku početkom ovog tjedna.

Kineska aplikacija, koja ima sve više pratitelja širom svijeta, posebno među mladima (Generacija Z), Amazonu djeluje kontroverzno jer bilježi osobne podatke, a kompanija sa sjedištem u Seattleu to ne podržava.
TikTok također nadmašuje najveće kompanije za plasiranje zabavnog sadržaja, jer trenutno ima više od dvije milijarde preuzimanja na pametnim telefonima i tabletima.
Popularna je uglavnom zbog toga što omogućuje korisnicima da brzo i lako objavljuju kratke video zapise te dodaju efekte i filtere. Glavni razlog zabrane je netransparentno upravljanje podatcima korisnika. Stoga su mnogi povjerovali u vijest da je Amazon naredio zaposlenicima putem e-maila da odmah uklone mobilnu aplikaciju TikTok sa svojih uređaja.
Međutim, čini se da je u pitanju greška, što je potvrdio i glasnogovornik Amazona. U priopćenju za javnost potvrdio je da je e-mail poslan greškom i da Amazonovi zaposlenici još uvijek mogu koristiti TikTok. To ujedno znači da neće izgubiti pristup svojoj e-pošti ako je koriste u popularnoj kineskoj aplikaciji.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.