FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Pandemija smanjila prihode Carlsberga

Svijet

10.07.2020

Danski proizvođač piva Carlsberg izvijestio je u petak o padu prihoda u drugom tromjesečju zbog pandemije koronavirusa, uz neizvjesne izglede za ključne ljetne mjesece koji će ovisiti o mjerama suzbijanja zaraze.

Prihodi su im u drugom tromjesečju pali 14,6 posto kada se isključe promete valutnih tečajeva i prodaja odnosno kupnja imovine.

Obujam prodaje smanjen je 7,8 posto.

U zapadnoj Europi prihodi su pali 15 posto, uz jako težak početak tromjesečja i poboljšanje pred njegov kraj, zahvaljujući postupnom otvaranju trgovina i punjenju zaliha u restoranima i barovima, te povoljnim vremenskim prilikama, navode u Carlsbergu.

U azijskoj regiji kineskom je ogranku na ruku išlo smanjenje troškova i odgoda marketinških aktivnosti za drugu polovinu godine. Na druga su tržišta značajno utjecale mjere zatvaranja, posebno u Indiji i Nepalu.

Na poslovanje u istočnoj Europi pandemija nije značajnije utjecala zbog ograničene izloženosti tržištu barova i restorana.

U prvoj polovini godine prihodi su na razini grupe pali 11,6 posto a obujam prodaje 7,7 posto. Operativna dobit vjerojatno se smanjila 8,9 posto, procjenjuju.

Izgledi za drugo tromjesečje neizvjesni, ističu u Carlsbergu.

„Iako vlade postupno ukidaju ograničenja, razvoj prodaje u našim regijama bit će u narednim mjesecima i dalje nestabilan i neizvjestan, pa i za važnih ljetnih mjeseci", objašnjavaju prenosi Hina.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.