FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Thrive Market predstavlja zamrznute obroke vlastite marke

Svijet

07.07.2020

Internetski trgovac Thrive Market ušao je u kategoriju zamrznutih obroka lansirajući obroke svoje vlastite robne marke koji se temelje na Paleo i biljnoj prehrani.

Dostupni su za 99,99 USD po pakiranju od 10 obroka. Čak 11 svježe zamrznutih varijanti obroka ima organske sastojke bez GMO-a, bez konzervansa i nepotrebnih aditiva. Linija proizvoda trenutno je dostupna online, a uključuje jela poput Dijon piletine, organske piletine i povrća, pesto piletine, organskog povrća Lo Mein, organske pesto tjestenine i organskog maka i sira.

S obzirom na to da se procjenjuje da će veličina tržišta zamrznutih namirnica do 2026. godine skočiti na 320 milijardi dolara i više, s predviđenom godišnjom stopom rasta od 4,6% (2020.-2026.), tim je odlučio uložiti i uvesti kategoriju svoje zamrznute hrane usred pandemije. Razlog ulaganja je i odgovaranje na interese kupaca u neiskorištenim kategorijama, rastuća svijest i prihvaćanje opcija zamrznutog obroka, narudžbe od kuće, i općenita želja za gotovim cjelovitim zdravim obrocima, priopćili su iz kompanije.

Izvor: The Progressive Grocer

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.