L'Oreal će postupno preimenovati proizvode za izbjeljivanje kože tako što će "whitening" zamijeniti prikladnijim i funkcionalnim nazivom "glow", priopćeno je iz sjedišta francuskog giganta.

Pod pritiskom javnosti, kozmetički gigant preimenovat će „fair“,ali i „whitening“ oznake, na svojim proizvodima za izbjeljivanje kože u „glow“, istaknuo je izvršni direktor kompanije, Jean-Paul Agon.
Proizvođač robnih marki kao što su Maybelline i Garnier odlučio se na takav potez nakon što je još jedan veliki koncern Unilever pokrenuo sličan projekt.
Obje multinacionalne kompanije izuzetno su jake u Aziji, Africi i na Karibima sa svojom linijom kozmetike. Već dulje razdoblje ovi se proizvodi nazivaju "whitening" ili "fairness", što je s vremenom naišlo na sve veći otpor kupaca, rekao je Agon na sastanku dioničara u utorak.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.