Američki proizvođač mesnih alternativa, hamburgera i kobasica na bazi biljaka, Beyond Meat, priopćio je u utorak da su uspostavili poslovnu suradnju s kineskom Alibabom.

Reuters prenosi da je američka kompanija postigla sporazum o prodaji svojih biljnih burgera u Kini u prodavaonicama Freshippo, koje su u vlasništvu internetskog giganta Alibaba Group Holding Ltd.
Prodaja će početi već ovog vikenda, a proizvodi na bazi bilja bit će dostupni u 50 prodavaonica u Šangaju. Kompanija Beyond Meat planira se u rujnu proširiti na 48 dodatnih prodajnih mjesta u Pekingu i Hangzhouu. Proizvodi Beyond burger meat također će od ovog tjedna biti dostupni i na mobilnoj aplikaciji Freshippo.
Prošlog mjeseca kineska grupacija Yum China Holdings Inc je u nekim restoranima brze hrane, kao što su KFC, Pizza Hut i Taco Bell, ponudila proizvode Beyond Meat, što se pokazalo kao pun pogodak.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.