Podružnica Carrefour Brasil predstavila je vlastitu privatnu marku piva.

U partnerstvu s lokalnim pubovima Way Beer i Startup Brewing, osmišljena je linija Nauta, koja nudi 11 različitih vrsta piva, od kojih je šest dostupno u boci, a pet u limenci.
U partnerstvu s Way Beer, Carrefour je ponudio boce od 600 mililitara po cijeni od 14,78 kuna. U novoj liniji potrošačima su dostupni: Bohemian Pilsner, Indian Pale Ale, Irish Red Ale, Weissbier; Blond Ale i Amburana Ale.
Startup Brewing prodaje pivo u limenkama po cijeni od 9,85 kuna, uključujući pivo s okusom naranče Witbier, pivo s okusom grožđa Saison i tamno Porter s ekstraktom kokosa. Osim toga, Startup Brewing nudi dvije vrste indijskog piva Ale Pale, Session IPA i regularni IPA.
Carrefour je već ponudio pivo vlastite marke na tržištima Španjolske, Belgije i matične Francuske.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.