Coop Švedska najavio je planove za stavljanje deklaracija o održivosti na sve proizvode vlastite robne marke.

Prema riječima trgovca, deklaracija će naznačiti utjecaj određenog proizvoda na zemaljske resurse, klimu i društvo, a potrošači će ih moći pregledati digitalnim skeniranjem bar-koda proizvoda.
Testiranje inicijative započet će tijekom ljeta i jeseni ove godine, a procjenjuje se da će inicijativa krenuti s provođenjem u prvom tromjesečju 2021. godine.
Komentirajući inicijativu, Magnus Johansson, izvršni direktor Coop Švedske, rekao je: Želimo pokrenuti prehrambenu industriju prema naprijed tako da postanemo još održiviji i nadamo se, naravno, da će nas cijela industrija slijediti u ovoj inicijativi.
Deklaracije će se temeljiti na 10 parametara koji zahtijevaju održivi razvoj i pregledat će se cijeli lanac opskrbe, sve do razine sastojaka. Parametri su razvijeni kao dio WWF-ove inicijative za održivi prehrambeni lanac koja je pokrenuta 2005. godine radi rješavanja glavnih izazova održivosti u prehrambenoj industriji.
Podatci na kojima se temelje proračuni potječu iz neovisnih izvora kao što su RISE, Svjetska banka, WWF i BSCI.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.