FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Aldi Suisse uvodi Nutri-Score sustav za privatnu robnu marku

Svijet

26.06.2020

Aldi Suisse će početkom srpnja predstaviti sustav Nutri-Score u okviru privatnih robnih marki Fresh Cut i Good Choice.

Ove robne marke čine brojni proizvodi, poput različitih sendviča, gotovih salata i unaprijed kuhanih tjestenina i mesnih jela. Označavanje sustavom Nutri-Score u početku će se uvoditi na salate i gotova azijska jela.

Sustav označavanja potrošačima pokazuje koliko su sastojci proizvoda uravnoteženi, pomoću sheme boja. Namjera je promovirati uravnoteženu prehranu i pružiti sustav potrošačima koji biraju zdravije proizvode.

Aldi je prvi prodavač u Švicarskoj koji je najavio uvođenje sustava Nutri-Score prošlog kolovoza, u sklopu svoje inicijative 'Actionsanté', koja ima za cilj poboljšati nutritivnu kvalitetu gotovih jela i druge hrane.

Nakon što je u 2017. godini smanjio količinu šećera u svojim jogurtima i žitaricama za doručak, Aldi Suisse poduzeo je daljnje korake kako bi smanjio sadržaj šećera u cijelom asortimanu.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.