Dva najveća kineska internet trgovca, Alibaba i JD.com, prodali su 18. lipnja robu u vrijednosti od 121,68 milijardi eura putem svojih platformi!

U samo 24 sata, gore spomenuti trgovački giganti omogućili su brojne popuste, koji su u Kini dostupni svake godine na festivalu 618, kada počinje ljeto.
JD.com je izvjestio o postignutoj prodaji od 269,2 milijarde juana (33,86 milijardi eura).
S druge strane, iz kompanije Alibaba su priopćili da je vrijednost svih narudžbi na njihovoj platformi u četvrtak bila rekordnih 698,2 milijarde juana, odnosno oko 88 milijardi eura. Kako prenosi CNN, stariji kupci su i ove godine dosta kupovali putem interneta pretežno zbog pandemije koronavirusa uslijed koje je kretanje bilo ograničeno.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.