Netto (Salling Group) preuzet će više od 300 prodavaonica Tesco u Poljskoj s ciljem da udvostruči svoj prihod u zemlji.

Neočekivan i obećavajući potez! Od početka 2019. godine Netto preuređuje prodavaonice u svom novom konceptu 3.0, koji pruža vidljivo jači premium osjećaj kupcima od tržišnih konkurenata Lidla i Biedronke.
U kombinaciji s činjenicom da Netto u svim svojim prodavaonicama ima lokalnog mesara i pekara-slastičara na ulazu u trgovinu, Netto s gledišta kupca sada ulazi u segment cjenovno orijentiranog supermarketa - kanalnu nišu koju gotovo nisu popunili u Poljskoj njezini najveći igrači.
Također, uslužni šalteri imaju snažniju privlačnost tradicionalnijim kupcima u ruralnim područjima. Tamo se kupovna moć značajno povećala u posljednjih nekoliko godina.
Postoji barem jedna Biedronka ili Lidl unutar “gravitacijskog” područja mnogih supermarketa Tesco.
Pratite razvoj događaja. Netto je možda pronašao formulu za uspješnu diferencijaciju u odnosu na Lidl. Uslužni šalteri, lokalna/tradicionalna komercijalna orijentacija, a istovremeno ciljaju mlađe kupce i obitelji. Netto = lokalni diskonter u blizini.
Izvor: LinkedIn
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.