Nestlé je najavio da će se pridružiti kampanji „Utrka do nule“ u okviru koje će tvrtke, gradovi, regije i investitori zajedno brinuti o vlastitom utjecaju na klimatske promjene.

„Utrka do nule“ projekt je kojem je cilj razviti zdravu i otpornu strategiju usmjerenu prema smanjenju ugljika. Sudionici u kampanji obvezuju se postići nulte stope emisije ugljika do 2050. godine, a sve u skladu s globalnim naporima da se globalno zagrijavanje ograniči na 1,5°C. Od sudionika se traži da podnesu plan smanjenja emisija uoči COP26, to jest 26. konferencije UN-a o klimatskim promjenama te da u njega uključe privremene ciljeve za sljedećih 10 godina.
Nestlé je priopćio da prepoznaje da se njegova sposobnost uspjeha oslanja na promjene u cijelom sustavu i pozvao je ostale da učine isto.
Komentirajući inicijativu, Mark Schneider, predsjednik Uprave Nestléa, rekao je: Znamo da izazov klimatskih promjena neće čekati, pa nećemo ni mi. Vrijeme je od velikog značaja, a mi trebamo brze pobjede u kratkom roku kako bismo izgradili bolju budućnost dok se oporavljamo od krize COVID-19. Izgradnja održivijeg prehrambenog sustava bit će temeljni element rješenja klimatskih promjena te namjeravamo odigrati našu ulogu u tome da se to ostvari.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.