FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Unileverovi Dove i Lipton brinu o ugljičnom otisku

Svijet

17.06.2020

Unilever planira smanjiti emisiju stakleničkih plinova na nulu u proizvodnji i isporuci proizvoda do 2039. godine

U okviru nove strategije za zaštitu okoliša, Unilever će razviti nove etikete za 70.000 proizvoda koje će sadržavati pokazatelje ugljičnog otiska. Tvrtka će na oznakama navesti koliko je stakleničkih plinova ispušteno tijekom njihove proizvodnje i isporuke.

Ovo je vrlo ozbiljna obveza, ali jasno vidimo da potrošači žele znati kako proizvodi koje kupuju utječu na svoj otisak ugljika, izjavio je Mark Engel, šef nabave na Unileveru.

Unilever svake godine ispušta oko 100 milijuna tona ugljičnog dioksida. Oko 3 milijuna tona emisija dolazi iz uredskog grijanja i proizvodnje proizvoda u tvornicama tvrtke. Prema novom planu, ove emisije će se smanjiti na nulu do 2039. godine.

Osim toga, tvrtka očekuje da će se riješiti 30 milijuna tona emisija uzrokovanih isporukom sirovina i gotovih proizvoda na police supermarketa. Preostalih 65 milijuna tona emisije tvrtke proizlazi iz upotrebe Unileverovih proizvoda – primjerice kad netko zakuha vodu za šalicu čaja Lipton. Tvrtka će ih pokušati prepoloviti do 2030. godine.

Izvor: Retail.ru

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.