Španjolski maloprodavač Eroski objavio je da je prošle godine investicijom od 26 milijuna eura pretvorio čak 197 prodavaonica u svoj Contigo format.

Ovom investicijom ukupni broj prodavaonica koje rade po modelu Contigo sada iznosi 845, pri čemu je 80% prodaje u grupi ostvareno preuređenom mrežom trgovina prošle godine. Nove prodavaonice povećale su svoju ponudu proizvoda za 15%, povećale su fokus na svježe proizvode te sezonsku i lokalnu hranu.
Komentirajući proces transformacije, Rosa Carabel, generalna direktorica komercijalne mreže lanca Eroski, rekla je: Nudimo potrošačima lak pristup hrani proizvedenoj u njihovoj regiji kako bi je mogli integrirati u svoje svakodnevne navike, promovirajući tako poljoprivredno-prehrambeni sektora s vrlo raznolikom proizvodnom mrežom.
Dijetni proizvodi i oni organskog podrijetla dobili su veći prostor, a osim toga ponuđen je i široki spektar specifičnih proizvoda usmjerenih na intolerancije na hranu, uključujući proizvode bez glutena i laktoze te proizvode prikladne za dijetu s malo masti, šećera ili soli. Nove trgovine također uključuju širi asortiman proizvoda u segmentima ulja, paste, čokolade, čajeva i proizvoda za osobnu njegu.
Maloprodavač je također usmjeren na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš, s ključnim elementima koji se odnose na klimatski dizajn, rashlađene instalacije, sustave rasvjete i smanjenje otpada.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.