FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Eroski nadogradio gotovo 200 prodavaonica protekle godine

Svijet

17.06.2020

Španjolski maloprodavač Eroski objavio je da je prošle godine investicijom od 26 milijuna eura pretvorio čak 197 prodavaonica u svoj Contigo format.

Ovom investicijom ukupni broj prodavaonica koje rade po modelu Contigo sada iznosi 845, pri čemu je 80% prodaje u grupi ostvareno preuređenom mrežom trgovina prošle godine. Nove prodavaonice povećale su svoju ponudu proizvoda za 15%, povećale su fokus na svježe proizvode te sezonsku i lokalnu hranu.

Komentirajući proces transformacije, Rosa Carabel, generalna direktorica komercijalne mreže lanca Eroski, rekla je: Nudimo potrošačima lak pristup hrani proizvedenoj u njihovoj regiji kako bi je mogli integrirati u svoje svakodnevne navike, promovirajući tako poljoprivredno-prehrambeni sektora s vrlo raznolikom proizvodnom mrežom.

Dijetni proizvodi i oni organskog podrijetla dobili su veći prostor, a osim toga ponuđen je i široki spektar specifičnih proizvoda usmjerenih na intolerancije na hranu, uključujući proizvode bez glutena i laktoze te proizvode prikladne za dijetu s malo masti, šećera ili soli. Nove trgovine također uključuju širi asortiman proizvoda u segmentima ulja, paste, čokolade, čajeva i proizvoda za osobnu njegu.

Maloprodavač je također usmjeren na energetsku učinkovitost i smanjenje utjecaja na okoliš, s ključnim elementima koji se odnose na klimatski dizajn, rashlađene instalacije, sustave rasvjete i smanjenje otpada.

Izvor: European Supermarket Magazine

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.