Prodavač je donio ovu odluku nakon komentara na društvenim mrežama prema kojima Walmart ovakvom praksom sugerira da se kupcima ovog asortimana ne može vjerovati.

Walmart je priopćio da je takva praksa prisutna u desetak od 4700 trgovina u Sjedinjenim Američkim Državama, a postoji kako bi se kupci odvratili od krađe elektronike, automobila, kozmetike i ostalih proizvoda za osobnu njegu.
Kritika prodavača dolazi u vrijeme kada su Sjedinjene Američke Države potresene prosvjedima protiv rasne diskriminacije, nakon ubojstva Georgea Floyda 25. svibnja.
Donijeli smo odluku da više nećemo stavljati multikulturne proizvode za njegu i kozmetiku u zaključane vitrine, navodi se u poruci tvrtke.
Izvršni direktor Walmarta, Doug McMillon, rekao je da će tvrtka zajedno s Walmart fondacijom izdvojiti 100 milijuna dolara za stvaranje novog centra temeljenog na rasnoj jednakosti.
Izvor: European Supermarket Magazine
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.