Walmart Inc. u srpnju će započeti s prodavanjem konzervirane tunjevine pod brandom Great Value.

Konzervirana tunjevina bit će certificirana od strane Vijeća Marine Stewardship (MSC) ili će njezina vrijednost biti potvrđena na temelju izvještaja dobavljača u okviru projekta unaprjeđenja ribolova (FIP). MSC ribarski standard ima tri osnovna načela kojih se svaki ribolovac mora pridržavati: održive riblje zalihe, minimalan utjecaj na okoliš i učinkovito upravljanje ribarstvom.
Nadalje, nadajući se utjecaju na globalnu praksu održivosti morske hrane, Walmart zahtijeva da dobavljači prijave svoj napredak koristeći sustav metričkih podataka o morskim plodovima, kojim upravlja Partnerstvo za održivo ribarstvo (SFP). Sustav pomaže u mjerenju i praćenju učinkovitosti dobavljača na održivom izvoru.
Osiguravanje pristupačne, visokokvalitetne tunjevine koja udovoljava tim zahtjevima vrlo je složen proces. Potrebna je usklađenost i suradnja s unutarnjim vodstvom i vanjskim dionicima - tako da ima puno ljudi koji moraju biti u kontaktu s idejom da održivost predstavlja ono za što se Walmart zalaže, izjavila je Jessica Baldini, referentica nabave konzervirane tunjevine, Walmart U.S.
Walmart je također priopćio da im je cilj nabaviti sav svoj asortiman konzervirane tunjevine od održivih izvora do 2025. godine.
Izvor: Progressive Grocer
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.