Talijanski Campari, testira prodaju svog poznatog pića Aperol na kineskom tržištu, prenosi Reuters.

Period ispitivanja počeo je prije nekoliko tjedana i trajat će do kraja prvog tromjesečja naredne godine, rekao je izvršni direktor Bob Kunze-Concewitz za Reuters.
Svjetlo narančasti aperitiv, koji je glavni sastojak svjetski poznatog koktela Aperol Spritz, bio je pokretačka snaga Camparijeve prodaje posljednjih godina.
U prvom tromjesečju prodaja Camparijevog Aperola smanjena je zbog pandemije koronavirusa (pad prometa od 5,3% u odnosu na prošlu godinu). Aperol se želi reklamirati u Kini kao osvežavajući ljetnji napitak koji Kinezi mogu piti ako odu na odmor u Europu.
Računamo uglavnom na one potrošače koji trenutno vole pivo, a Kina je snažno tržište za ljubitelje piva, tako da imamo dobar osjećaj za uspjeh Aperola, rekao je Kunze-Concewitz.
Prošle godine udio kompanije Campari u prodaji u Kini bio je manji od jednog postotka. Ukupan promet proizvođača iznosio je 1,84 milijarde eura.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.