FMCG RETAIL SUMMIT 2025

Kineski tajkuni e-trgovine bore se za promocije

Svijet

05.06.2020

Alibaba i JD najavili su godišnje promocije za nadolazeću sredinu godine. To je najveći shopping festival u Kini otkad je izbila pandemija Covid-19, prenosi insideretail.asia.

U nekoliko sati od pokretanja promocije, JD je zabilježio veliko povećanje prodaje luksuznih modnih proizvoda - onih pod robnim markama Ferragamo, Hugo Boss, Lancel i MiuMiu koji su postigli rast prodaje više od 300 posto.

Slično je bilo i u slučaju Alibabe. E-trgovina javila je veliko povećanje interesa za luksuzne marke, uključujući Cartier, Chanel, Burberry, Balenciaga i Montblanc.

Vrijedi podsjetiti da je prošle godine Alibaba u prvih 10 sati kampanje zabilježila porast ukupnog opsega bruto prodaje robe za 50 posto. U to su vrijeme kozmetika i kućanski aparati bili osobito popularni.

Ove je godine gotovo dvostruko više marki sudjelovalo na shopping festivalu Alibaba u odnosu na prošlu godinu, uključujući i marku Apple. Pet sati nakon završetka kampanje, Apple je prodao proizvode u vrijednosti od više od 70 milijuna dolara.

Izvor: Wiadomoschihandlowe

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.