Pop-up trgovine postale su maloprodajni trend puno prije izbijanja epidemije COVID-19, ali sada taj koncept pomaže u ublažavanju stresa medicinskim djelatnicima.

Američki Aramark otvorio je više od 100 prodavaonica prehrambenih proizvoda u zdravstvenim ustanovama. Liječnici, medicinske sestre i drugi radnici mogu koristiti trgovine kako bi kupili svježe pekarske proizvode, mlijeko, jaja, trajne namirnice, papirnate ručnike, artikle iz asortimana za zdravlje i ljepotu te mnoge druge proizvode.
Ove trgovine imaju zalihe osnovnih artikala do kojih je teško doći u ova izazovna vremena. Nudeći mjesto za kupnju unutar radnog okruženja zdravstvenih djelatnika omogućili smo im da što prije stignu svojim obiteljima, izjavili su iz trgovačkog lanca.
Ipak, Aramark nije jedini trgovac koji je pokrenuo praksu pop-up trgovina u zdravstvenim ustanovama. Naime, 7-Eleven je ranije tijekom pandemije otvorio prvu bolničku prodavaonicu u Dječjem medicinskom centru Dallas. Također, Tesco i Costcutter u Velikoj Britaniji otvorili su više od 20 takvih trgovina.
Podsjetimo, kako bi pomogao zajednici unutar koje djeluje, Aramark je tijekom krize koronavirusa podijelio 36 milijuna besplatnih obroka učenicima, a do danas je Aramark donirao više od 175.000 funti hrane i sredstava za osobnu higijenu lokalnim organizacijama.
Izvor: Progressive Grocer
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.