Kako je za Finance rekao član uprave, Atlantic Grupa vrlo je zadovoljna poslovanjem u prvom kvartalu ove godine. Argeta je jedan od naših najboljih brandova, posljednjih godina povećavamo prodaju u prosjeku najmanje deset posto, naglasio je.
Unatoč predviđenoj ekonomskoj krizi i smanjenju potrošnje te mnogim nepoznanicama koje oni donose, mi smo optimistični u pogledu budućnosti. Cilj nam je zadržati sva radna mjesta, potražiti neke nove zaposlenike i proširiti proizvodni kapacitet Argete za 15 posto ove godine. Nećemo smanjiti ulaganja u brandove. Mi smo marketinška tvrtka kojoj je potrošač u središtu poslovanja i vjerujemo da ćemo razumjeti i prilagoditi se potrebama kupaca u narednim mjesecima i godinama, rekao je Enzo Smrekar, predsjednik uprave Atlantic Grupe i predsjednik uprave Atlantic Droga Kolinska.
Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju ostvarila 170,8 milijuna eura prihoda od prodaje, što je rast od 12,2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Dobit iz poslovanja veća je za 15,4 posto i iznosila je 16,2 milijuna eura, dok je neto dobit porasla za 10,6 posto, na 11,9 milijuna eura.
Prvu četvrtinu godine obilježila je pandemija COVID-19 na svim razinama, a s novim se virusom tek učimo živjeti i poslovati. Nije imao značajnih negativnih učinaka na naše poslovanje, osim obustave turističke prodaje zbog zatvaranja hotela i barova, smanjene potrošnje hrane u pokretu (on-the-go) i takozvane impulzivne kupnje - to uključuje proizvode koji se stavljaju pored blagajni , dodaje Smrekar.
Na rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom su tromjesečju najviše utjecali delikatesni namazi s rastom od 38,9%, a najveći udio imaju slovenski Argeta i Donat MG s rastom od 12,5%. Segment kave, tu je najjači Barcaffè ovdje, postigao je rast od 5,4%.
Argeta je jedan od naših najboljih brandova, posljednjih godina povećavamo prodaju u prosjeku najmanje deset posto. Čak i sada, kada je potražnja pod pritiskom, provodimo planove prodaje koje smo postavili prije izbijanja novog virusa. Da bismo mogli odgovoriti povećanoj potražnji, moramo povećati proizvodne kapacitete tvornica u Izoli i Sarajevu. Prošle smo godine naručili opremu za Izolu, a za postavljanje novih linija, proizvodnja mora biti zaustavljena na šest tjedana. U početku smo to željeli učiniti u travnju ove godine, ali koronavirus poremetio je naše planove. Proučavamo hoće li investicija od pet milijuna, koja će nam donijeti 15 posto više kapaciteta, biti izvršena u kolovozu ili krajem godine , rekao je prvi čovjek Droga Kolinske, dodavši da će ove godine biti zaposleno 15 novih radnika.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.