Kao dio njihove održive inicijative Danes za jutri (Danas za sutra), Hofer Slovenija ističe da dugi niz godina rade na smanjenju ambalaže, a u sklopu tod projekta počeli su sa tzv prirodnim bradniranjem odnosno laserskim označavanjem voća i povrća.
U sklopu projekta Embalaža na HOFER misiji: Zmanjšaj. Ponovno uporabi. Recikliraj (Ambalaža u Hofer misiji. Smanji. Ponovo upotrebi. Recikliraj) Hofer Slovenija ima za strateški cilj rješavanje pakiranja i smanjenja ambalaže, a jedan od primjera je prisutan i u njihovim proizvodima vlastite marke Natur Aktiv.
Naime, u Hoferu Slovenija su u cilju smanjenja nepotrebne ambalaže, odlučili koristiti prirodno brandiranje, odnosno lasersko označavanje voća i povrća.
Jedna od mjera koju testiramo je tzv. prirodno brandiranje odnosno lasersko obilježavanje voća i povrća. Pri tome se laserska oznaka piše direktno na koru voća ili povrća, tako da nije potrebno dodatno pakiranje, priopćili su iz Hofera.
izvor, foto: Linkedin, Hofer Slovenija
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.