Upoznajmo govornika trećeg FMCG Marketing Summita: Neb Cgupin, vlasnik, Hermes International d.o.o.
Nebovi prvi poduzetnički pokušaji bili su uvoz i distribucija hrvatskih čokolada, maslina i maslinovih ulja u SAD. Zatim, pokreće prodaju džema od smokava po svima trgovinama u okolici Bostona.
Godine 2004. Dalmatia džem od smokava osvaja zlatnu medalju za izvrstan okus na Fancy food showu u New Yorku. Nakon šest godina s Dalmatia džemom od smokava uspijeva ući u sve veće trgovine u SAD-u, supermarkete i wine shopove (Whole Foods marketa, Safewaysa, Albertsonsa i Publixa).
Prvi vlastiti pogon u Hrvatskoj otvara 2006., a tri godine kasnije kreće lansiranje branda Dida Boža. Dalmatia brand i proizvodi danas s pravom nose titulu jednih od najpoznatijih i najprodavanijih hrvatskih proizvoda u SAD-u, ali i u drugim zemljama Europe i Azije.
Otkrijte što će nam ispričati na nadolazećoj konferenciji:
Put prema uspjehu bio je trnovit i pun izazova, ali je moja želja i strast za provedbom ideje u djelo bila jača. Okusi stvaraju emociju, a misija naše tvrtke je da svaki kupac doživi tradiciju i istinsku emociju kroz Dida Boža proizvode.
Rezervirajte 17. ožujak 2020. u Plaza Event Centru za treći FMCG Marekting Summit koji će se baviti temom emocija, vremena i održivosti u FMCG sektoru. Budite dio najiščekivanijeg marketinškog tsunamija u FMCG-u i stavite se u cipele potrošača!
Konferencija podržava SOS Dječje selo Hrvatska kupnjom svake kotizacije. Zajedno pomažemo najpotrebitijima!
Rezervirajte svoje mjesto online. Iskoristite 15% popusta na grupnu prijavu za kupnju 3 i više kotizacija.
Sve informacije o govornicima, programu, kotizacijama i sponzorskim paketima pronađite na webu.